A céges autók, vagy kisteherautók jellemzően a vállalkozás érdekeit szolgálják. Fő funkciójukat tekintve a leggyakoribb, hogy a használójuk el tud jutni A pontból B-be, utóbbiak esetében valamilyen rakománnyal, vagy felszereléssel. Számtalan cégtulajdonos azonban leragad ennél és kihagy egy óriási lehetőséget: a járművek ugyanis kiváló mozgó reklámfelületek, amelyek mindössze egy egyszeri, elenyésző beruházást igényelnek és onnantól hosszú ideig képesek hirdetni az adott szervezetet, annak szolgáltatásait, vagy termékeit.
A céges reklámtermékekhez – mint amilyen egy logózott toll, logóval ellátott textil termékek, vagy a különféle szóróanyagok- hasonlóan működnek ezek a négykerekű eszközök. Motorháztetőre, ajtókra, de akár a teljes látható karosszériára is el lehet helyezni különböző üzeneteket, grafikákat, elérhetőségeket. Minél professzionálisabban vannak ezek elkészítve, annál profibbnak tűnik maga a cég is. Érdemes az arculathoz teljes mértékben illeszkedő megjelenést választani, így a céges autók, vagy kisteherautók hozzátesznek a vállalkozás pozitív megítéléséhez.
Sokan elkövetik azt a hibát, hogy ugyan felismerik ezt a lehetőséget, de spórolnak a kivitelezésen. Egy nem esztétikus autómatrica azonban sokkal több kárt tud okozni, mint hasznot: amikor meglátja valaki, nem a profizmus és a megbízhatóság jut eszébe, hanem az igénytelenség. Ezt érdemes mindenképpen elkerülni és rászánni egy kicsivel több pénzt annak érdekében, hogy a járművek valóban promóciós eszközzé váljanak.
Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a céges autókon, kisteherautókon elhelyezett fóliákat használattól és kopástól függően, bizonyos időközönként cserélni érdemes. Egy jól elkészített autódekor is az idő előrehaladtával sérül, ami egy bizonyos mérték után szintén az igénytelenséget sugallja. Azonban egy jó megjelenésű jármű akár új ügyfeleket, megrendelőket is bevonzhat már csak azzal, hogy lakott területen közlekedik és sokan látják.